søndag den 29. december 2013

Hygge søndag

Jeg ville have en dejlig hyggelig søndag med gyser film fra Netflix og uhhhh skræk og rædsel så dukker denne film op under titlen Skræmmende film 

                                                                   Scooby doo


Uhhhh - Det er altså vildt skræmmende... Men lad jer ikke nare, for jeg fandt en til....
 Dadadadada (trommehvirvel) 

Power rangers


Puha det er altså total scary..... 

Nå men jeg fandt en film og nød en hjemmelavet vanilje bolle og appelsin/kanel scones til filmen. Nam nam.



Alex har i de sidste par dage spurgt om hjemmelavet pizza, så det er det jeg lavede.
På webers pizza sten, det er ikke sidste gang jeg laver pizza på stenen, de blev rigtig gode..
Og så en lille bitte øl til. Skål skipper   :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar