lørdag den 28. december 2013

Juleaften

Vi holdte juleaften herhjemme, det var bare så hyggeligt.

Min mor og far havde taget and med, min søster og svoger havde taget flæskesteg med, min niece havde taget guf med og min datter og svigersøn havde taget risalemande med, vi havde lavet en and og en steg også, så der var rigeligt af mad..

Tommy havde købt et fantastisk juletræ til os, det var godt nok ikke symmetrisk som man plejer at se dem - vores var bestemt ikke pralende, det var vind og skævt og havde grene der strittede hvor de ikke skulle stritte, men træet passede nu meget godt til os.. ;-)

Julemanden kom også til Mikaz og han blev meget glad for besøget..

Her er lidt billeder fra aften af..







 

Aften gik godt.. Jeg manglede en lille nisse pige, nemlig Grys'mus - Jeg savner dig Gry.
Her er et billed af en skøn nisse nemlig Gry, det er Gry's sidste jul. Julen 2011


3 kommentarer:

  1. Det var en super hyggelig aften med god mad :) og Mikaz som blev så glad for at se julemanden var et skønt syn :)<3

    Kaya

    SvarSlet
  2. Fantastisk aften, med masser af dejligt mad og ikke mindst skønne mennesker :o) og tænk julemanden - ja, han kom også lige forbi, såååå skønt....

    SvarSlet
  3. Ja, det var en fantastisk dejlig aften, med skøn hygge med nogen dejlige mennesker. ;-)

    SvarSlet