onsdag den 18. december 2013

Kager jeg har lavet

Jeg tænkte lige at jeg ville lægge nogen kager ud som jeg har lavet.
Jeg kan ikke huske hvad der er inde i men, det er sgu også lidt lige meget, så her kommer der kage..


Cupkager med jule humør.





 Barbie til en føsdags pige





















 Bryster til Tommy's svende gilde.
















 Kage til Doktor Eva - Running icing rose.



 Hygge kage, hjemme.
















Påske kage til Alex skole.



 Grys 16 år's kage















Kage til Gry's klub - Halloween fest.
















 Kage til 40'års føs'dag.



 Barbie til føs'dags pige.





















 Bare en "ejj sådan en vil jeg prøve at lave" kage.



 Kage til Kaya's arbejdsted
















En hygge kage




 En "jeg skal lige prøve det her nye fondant" bryst kage.





 Dåbskage.














Ekstra dåbskage til samme familie.



 Føs'dags kage til Alex.





















Føs'dags kage til Kaya da hun blev 20 år




 Halloween Øjeblik cupcakes.





Påske kage til familie kom sammen.






Småkager med Nuser... Nåååå hvor søde. ;-)




 Blandet småkager.



 Halloween klamme finger.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar