lørdag den 21. december 2013

Sygehusportør.

Så er jeg sgu uddannet sygehusportør, det blev jeg i torsdags.
Jeg var oppe i en ret svær case. Dagen før havde jeg fået af vide at jeg skulle have en patient fra bugleje (mave) til rygleje over i sin seng fra operationlejet, så den case havde jeg så kørt igennem min hjerne 1 million gange, men sådan blev det jo så bare ikke og det var der flere grunde til, men så blev det til at denne patient så skulle fra rygleje til bugleje 
Patienten var en lammet mand der vejede omkring de 90 kg og da lammede patienter jo ikke kan bruge deres ben så, kommer al vægten til at sidde på overkroppen, endvidere havde patienten en ikke bøjelig arm, og han skulle op og ligge på lejet på en HØJ pude, som kun ligger under hoften...  puha da, sikke en case, men mor her klarede den..  og hverken min praktik vejleder (som ikke havde lavet denne case til mig) eller censor (som heller ikke havde lavet casen) havde nogen sinde set sådanne en case til en eksamen før, men jeg klarede det og de begge to syntes det var flot af mig og jeg havde styr på det...  :-)

Da jeg kom hjem, sov jeg en 1/2 time og så kom min mor og far, Kaya og Karsten med barnebarnet Mikaz, sikke en overraskelse :-)

Mor og far havde denne med til mig.  Tak 


 

Kaya, Karsten og Mikaz kom med chokolade og en flot tegning, mange tak.


Det ringede på døren og blomster budet kom med denne flotte buket til mig, den havde Tommy købt til mig, TAK SKAT, men jeg ville hellere have et par underbukser - de holder længere en blomster. ;-)




Her er mit gamle kort hvor der er står Portøraspirant.


Her er mit nye kort Sygehusportør.


Og ikke mindst - Mine uddannelses papirer. Jubiiiiiiiii

















3 kommentarer:

  1. Det er dejligt du fik dine beviser og dit kort så hurtigt.
    Flotte nisse kager.��

    SvarSlet
  2. Det er rigtigt flot klaret , tillykke med det skat

    SvarSlet
  3. tillykke, flot klaret Sabina kram misbah

    SvarSlet