onsdag den 4. december 2013

Kan simpelthen ikke hitte ud af at flytte rundt på mine "bjælker" herinde på Bloggen, jeg syntes altså at den skal sættes anderledes op, man hvor meget jeg end kigger på designs og alt det andet fis så dutter det ikke det jeg laver.. Tror altså snart at jeg må få kaffe/the af en anden sød blogger der muligvis kan hjælpe mig - Suk.

Nå men jeg og min søster har lige bestilt vanilje stænger hos Vanilla mart vanillamart.co.uk de har altså dejlige vanilje stænger - Sidst vi købte, købte vi 500g og det så vi først efter vi havde bestilt 1kg ! og sidst syntes vi at vi havde fået rigtig mange,, puha nu har vi da snart huset fyldt af  vanilje stænger... men jeg glæder mig..

Vi har også bestilt fondant hos de leukste taarten shop, deleukstetaartenshop.nl 10kg spande med Satin Ice fondant og så lige 250g fondant i sort og rød..

Det her er foresten den seneste kage jeg har lavet. Det var til mit barnebarns 3 år føs'dag..

Jeg nåede desværre ikke at få et billed inden den blev skåret.



Jeg plejer nu altid at tage billeder med mit elskede Canon kamera, men det havde jeg også glemt :-( så det blev med mobilen istedet for, det tager ok billeder men det er altså stadigvæk "kun" en mobil.


2 kommentarer:

  1. KAYA

    Den var bare en lækker kage, smagte skide godt for at sige det pænt :D og Mikaz syntes den vat så fed!

    SvarSlet
  2. Dejligt at den smagte, og ja Mikaz så ud som om han syntes den var sej..

    SvarSlet