lørdag den 22. februar 2014

Kaffe

Jeg har i et stykke tid tænkt at jeg ville begynde at købe hele kaffe bønner og så selv lige køre dem i en kaffekværn  - dejlig friskkværnet kaffe det er da skønt og bare duften,,, Mmmm.
Ind på Google og lede efter en billig kværn, fandt en gammel artikel skrevet af Politikken der havde testet nogen kaffekværne og fundet at kaffekværnen Butler skulle være en af de bedste, den kunne erhverves i Bilka eller Føtex, til den nette sum af 149,00kr, men den var selvfølgelig udsolgt og hed ikke mere Butler men Budget, men det skulle være den samme. Øv - når jeg nu lige ville have den NU, og lige NU for pokker da også. :-(

Men..... Så skulle Tommy og jeg ned og handle i den lokale Netto, og hvad står der, lige der' på hylden ved kaffebønnerne ? ??  4-5 pakker med Butler kaffekværne, den ægte Butler kaffekværn til 89,00kr hold da magle hvor var det bare heldigt.. Så blev mor glad igen ;-)

Jeg faldt så også lige over nogen smukke dåser til blomster, krydderi eller hvad man nu lyster til at proppe i..


Den ægte Butler kaffekværn.



Frisk brygget kaffe, med de smukke dåser i baggrunden.



Og så lige et billed af min skønne og smukke datter og mit dejlige barnebarn.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar