søndag den 2. februar 2014

Cookies og ansøgninger

Jeg har lavet Cookies sammen med Alex.

Verdens bedste cookies nemlig denne opskrift herfra... http://www.arla.dk/opskrifter/Chokoladekager/

Arla kalder dem godt nok for chokoladekager, men JEG kalder dem altså cookies.

Mine bliver ca 9 cm i dameter og jeg laver altid en dobbelt portion.


Verdens bedste COOKIES



Verdens sødeste MONSTER



Og så har jeg sendt 2 ansøgninger til Bispebjerg hospital afsted. Den ene til Røntgen afd og den anden var en stilling som afdelings portør på dermatologisk. Jeg håber bare at de vil have mig til samtale men jeg har ikke de store forventninger, jeg har hørt at der altid er mellem 300 - 500 ansøger til portør job, er der virkelig så mange udlærte sygehus portøre? 


1 kommentar:

  1. Hej Søde Sabina, de ser rigtig yum ud de der cookies. kh misbah

    SvarSlet