torsdag den 6. februar 2014

Gadget

Så har jeg købt skøre ting igen.....

Denne gang faldt jeg over en rødvins ilter.... Den så skide smart ud og så blev der Googlet om ilteren og den lød jo lovende - meget lovende - den fandt jeg så ubrugt og stadig i sin emballage, på den blå avis og købte den, men tisk tisk, der stoppede jeg jo ikke, da jeg jo også så at de havde en ilter til spiritus ! ! !

Den blev jeg simpelthen også nød til at købe.. og det gjorde jeg så, den købte jeg her : http://www.coolstuff.dk/Vinturi-Spiritusilter til fuld pris...!!! Jeg kunne nemlig ikke finde en billigere. Øv og for pokker også

Se hvor fine de er :



Ilterne skulle give rødvinen eller spiritusen den helt rigtige iltning og give både bedere smag og give drikken en dejlig blødhed.

Her er et par link :


I princippet syntes jeg det er forkert at han "slynger" vinen rundt i glasset da jeg ikke mener at det skulle være nødvendigt når man bruger ilteren - måske bevægelsen "bare" ligger i hans hånd når han får et glas rødvin i hånden, for det er han jo vant til at gøre..


Hende her slynger også lidt - Men hold da magle sikke nogen rødvins bisser hun har... Puhaaaa 


Her er lidt om spiritus ilteren : 



Så får I ikke mere for den 25 øre.. :-)

Dem der er med i disse youtube film, er jo inkarneret livstils drikkere, så jeg håber at jeg som (næsten) almindelig dødlig, overhoved kan smage forskel.

Og nu har jeg prøvet spiritus ilteren og måske det bare var fordi at jeg virkelig ville have at jeg kunne smage forskel, at jeg kunne smage at min spurt altså var mere blød i smagen som de sagde eller om det bare er indbildning ? Ved ikke, men smags ofre søges... :-)


RESUME
Nu er spiritus ilteren prøvet af på smagsofre og de kunne også godt smage foreskel.. 
Skidtet holder hvad det lover..  :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar