onsdag den 23. april 2014

Running sushi...

Jeg ville gerne prøve dette "nye" running sushi, ja nyt for mig da jeg ikke havde prøvet det før, nå men så inviterede Tommy mig på denne resturant tryk > woksushi og den var rigtig god og personalet var super søde, woksushi ligger i tåstrup så det er rigtig dejlig tæt på hvor vi bor, og det skal siges at det var nu også godt, for bilen's chassis næsten ødelagde asfalten hele vejen hjem - så meget havde vi bare tæsket indebords :-D
Alex gad forresten ikke med så det var kun Tommy og mig, det var rigtig hyggeligt. ♥

Da vi sad lidt og sundede os, kom en af de søde personale og fortalte at vi bare kunne tage is og kaffe ! men det havde vi ikke betalt for sagde jeg og hun fortalte at det var med når man købte den "dyre" sushi og ikke kun buffet som de også har... Nådada sagde vi, og som om det ikke var nok fortalte hun at vi også bare kunne havde taget af buffen da den også var med, man kunne bare ikke gøre det omvendt, altså købe buffet og spise sushi.. Men for filen da - vi kunne simpelthen ikke få en krumme mere ned, men næste gang.... Muhahaha, puha så skal der spises fra buffen også ;-)



Tjek lige Tommys "klemme" spise pinde... Hihi



Personalet så at jeg tog et billed af Tommy og så kom hun og spurgte om hun ikke skulle tage et billed af os sammen.. Meget sødt af hende..

Hov... Den her skal jeg lige snuppe.


 Sikke hyggeligt det er.



Et enkelt hapse billed - der var ellers mange hapsere.... Haps, dig skal jeg smage og haps dig, og dig og .... Hehe.. og puha jeg havde også fået varmen så jeg har smidt blusen...  :-)



Her er nogen af vore tallerkner, jeg tænkte at vi skulle lade dem stå til vi havde spist færdig men... hahaha ha ha, - det blev lidt pinligt så vi bad dem tage vores tallerkner og så spiste vi videre... Hahaha.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar